Rehab #3

Status efter en uge:

  • Minus 2,3 kg og adskillige cm i rundkreds 😯
  • Er nu knap så sulten længere, kroppen har vænnet sig til at undvære brød, pasta og ris (og kage…)
  • Har fået mere energi og er knap så træt

It’s a win-win… 🙂

5 tanker om "Rehab #3"

  1. Vola, det er alle de hurtige kulhydrater, dvs. sukker, slik, kage, ris, pasta, hvidt brød, havregryn, kartofler, frugt – ja, sågar gulerødder, fordi de indeholder meget sukker.

    Man bryder sin sukkerafhængighed, og det har faktisk været nemmere end jeg troede det ville være – udfordringen (for mig) er at HUSKE at smøre madpakke inklusive mellemmåltider.

    Jeg har valgt at rugbrød godt må være en del af min kost, max 3 skiver dagligt. Godt med pålæg 😉

    Dernæst genintroducerer man de grove kulhydrater langsomt til kosten, så man får opbygget et fornuftigt forhold til mad igen.

    Lad høre hvordan det går!

  2. Line, må du heller ikke få rugbrød?

    Jeg tænker på, om jeg skal prøve. Jeg er virkelig en sukkergris (slik og kage).

    Pasta spiser jeg sjældent, så det kan jeg sagtens undvære (det gælder vel også ris?). Hvidt brød/franskbrød spiser jeg heller ikke så tit, så det kan jeg også undvære i tre uger.

    Den helt store udfordring vil uden tvivl blive slik og kage.

    Hvad med havregryn – er det også bandlyst?

Click on a tab to select how you'd like to leave your comment

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *